Ogłoszenie

W ramach POIG, realizujemy projekt: Przygotowanie Planu rozwoju eksportu dla firmy THT.

zobacz więcej ...

Do pobrania

W kilku słowach o firmie, przegląd produktów, oferta.

pobierz plik pdf ok. 1MB

Szukaj na stronie

Wpisz interesującą Cię frazę i potwierdź klawiszem enter



Serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Zasady ich używania oraz informacje o sposobie wyrażania i cofania zgody, opisane są w Polityce prywatności.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
  • Struktura organizacyjna

    W chwili obecnej w naszej firmie zatrudniamy na stałe umowy o pracę ponad 90 pracowników. Bardzo ważnym elementem struktury firmy jest właściwy podział kompetencji i obowiązków poszczególnych działów odpowiedzialnych nie tylko za proces produkcyjny ale także sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Konieczne zatem było stworzenie jasnych i przejrzystych relacji pomiędzy działami i poszczególnymi stanowiskami pracy, powołanie osób odpowiedzialnych za kierowanie odpowiednimi grupami pracowników i wytyczenie jasnych i klarownych reguł. W naszej firmie dotyczy to zarówno obszarów bezpośrednio związanych z produkcją jak również zakresu uprawnień i praw dostępu do systemów informatycznych i innych zasobów.

    ISOZgodnie z przyjętymi wymogami dotyczącymi certyfikatu ISO 9001 w zakresie „Projektowania i wytwarzania systemów opakowaniowych” w naszej firmie możemy wydzielić następujące działy i stanowiska:

    • PREZES ZARZĄDU
    • SPRZEDAŻ I LOGISTYKA
    • PEŁNOMOCNIK DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
    • DZIAŁ KONTROLI JAKOŚCI
    • DZIAŁ HANDLOWY
    • DZIAŁ KONSTRUKCYJNY
    • DZIAŁ TECHNOLOGICZNY
    • DZIAŁ PRODUKCJI
    • ZAOPATRZENIE
    • MAGAZYN
    • KSIĘGOWOŚĆ
    • INFORMATYK
    • ponadto PRAWNIK, KADRY


    Role poszczególnych pracowników i działów naszej firmy określone są na tyle ogólnie, by nie krępowały naturalnej i bardzo potrzebnej firmie ich inwencji i kreatywności. Struktura odzwierciedla formalny podział stanowisk, pracowników, ich zadań i odpowiedzialności, wzajemnych zależności między nimi oraz podstawowych mechanizmów koordynacji pracy zespołów w przedsiębiorstwie.